۱۷ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۵۷

فرمانده انتظامی استان سمنان:

۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان سمنان کشف شد

۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان سمنان کشف شد

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۵ میلیارد کالای قاچاق در سطح استان خبر داد و گفت: این اقلام شامل پارچه و سوخت هستند که با هوشیاری ماموران ناجا کشف و ضبط شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله حسنی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی ستاد فرماندهی ناجای سمنان، ضمن بیان اینکه با تلاش مأموران انتظامی ۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در سطح استان کشف و ضبط شده است، تاکید کرد: کشف ۱۲.۵ میلیارد ریال انواع پارچه قاچاق در شاهرود یکی از موارد مکشوفه است.

وی با بیان اینکه میزان پارچه‌های قاچاق کشف شده ۱۰ هزار متر پارچه خارجی بوده است، تاکید کرد: این محموله قاچاق از یک دستگاه تریلی که از مشهد به سمت تهران در حرکت بود کشف و متخلفان در این باره به مراجع قضائی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین از کشف چهار میلیارد ریال سوخت قاچاق نیز خبر داد و گفت: ۴۵ هزار لیتر سوخت دپو شده و خارج از شبکه توزیع در یک شرکت کشف و افراد خاطی توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی به مراجع قضائی منتقل شدند.

حسنی با بیان اینکه پلیس در مقابله با قاچاق به دلیل ضربات مهلکی که به اقتصاد کشور می‌زند، جدی است، گفت: مردم نیز می‌بایست به کمک پلیس آمده و مراتب اطلاع خود از کالاهای قاچاق، دپوی آن‌ها، حمل و نقل و فروش این نوع کالاها را با سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

کد خبر 5115743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha